Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Η ομάδα υποστήριξης έχει συγκεντρώσει τις απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις, για να σας βοηθήσει να εστιάσετε σε αυτό που μετράει πραγματικά: την επιχείρησή σας.

mobile phone

Ας ξεκινήσουμε

  • arrow Πώς δημιουργώ λογαριασμό ως εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας μου;
    1. Μεταβείτε στη σελίδα σύνδεσης Jinius και κάντε κλικ στο “Δωρεάν δοκιμή τώρα”.
    2. Συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες και κάντε κλικ στο “Εγγραφή”.
    3. Θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα για να επαληθεύστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
    4. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που λάβατε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος για να επαληθεύσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
    5. Δημιουργήστε τον κωδικό πρόσβασης σας, ο οποίος πρέπει να περιέχει τουλάχιστον.
      • 10 χαρακτήρες
      • 1 μικρό γράμμα
      • 1 κεφαλαίο γράμμα
      • 1 αριθμητικό ψηφίο
      • 1 σύμβολο
    6. Αφού ορίσετε τον κωδικό πρόσβασης σας, θα πρέπει να επαληθεύσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας, εισάγοντας τον κωδικό που λάβατε μέσω SMS.
    7. Μετά την επαλήθευση του αριθμού τηλεφώνου σας, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της εταιρείας που εκπροσωπείτε. Θα διαχειρίζεστε τον εταιρικό λογαριασμό και θα καθορίζετε την πρόσβαση των μελών της ομάδας σας.
  • arrow Τι στοιχεία χρειάζονται για να γίνει η εταιρεία μου μέλος του Jinius;

    Για να ξεκινήσετε, θα χρειαστείτε:

    • Στοιχεία της ταυτότητας σας
    • Εγγεγραμμένο όνομα, αριθμό εγγραφής, διεύθυνση εγγεγραμμένου γραφείου της εταιρείας
    • Αριθμό φορολογικής ταυτότητας και αριθμό μητρώου ΦΠΑ της εταιρείας
    • Πρόσβαση σε ενεργό τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
    • Σκαναρισμένο αντίγραφο της ταυτότητας / διαβατηρίου σας
    • Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου που να προσδιορίζει ότι είστε εξουσιοδοτημένος να διαχειρίζεστε τον λογαριασμό Jinius εκ μέρους της εταιρείας σας

    Μην ανησυχείτε εάν δεν είστε έτοιμοι αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να συνδεθείτε ξανά και να συνεχίσετε τη διαδικασία όταν έχετε ετοιμάσει όλα τα έγγραφα.

    Όταν είστε έτοιμοι με τα έγγραφα, ακολουθείστε τα εξής βήματα:

    1. Κάντε κλικ στο “Ας Ξεκινήσουμε” και συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες
    2. Επιλέξτε ένα πακέτο συνδρομής
    3. Ανεβάστε τα εξής έγγραφα σε σκαναρισμένη μορφή:
      1. Το έγγραφο ταυτοποίησης σας
      2. Το Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου
    4. Κάντε κλικ στο “Συνέχεια”
    5. Για να επαληθεύσουμε τον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας σας, θα χρειαστεί να μας στείλετε 1 ευρώ στον αριθμό λογαριασμού που παρουσιάζεται στην οθόνη σας, χρησιμοποιώντας τον αριθμό εγγραφής της εταιρείας σας ως αναφορά. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το κόστος εγγραφής σας, εάν η αίτηση σας γίνει αποδεκτή, διαφορετικά θα επιστραφεί στο λογαριασμό σας.
    6. Με την επιβεβαίωση της μεταφοράς του €1, η αίτηση σας θα εξεταστεί από την ομάδα μας και θα ενημερωθείτε για την πορεία της με ηλεκτρονικό μήνυμα.
  • arrow Ποια δικαιώματα πρόσβασης χρηστών υπάρχουν;

    Administrator / Διαχειριστής Λογαριασμού

    Διαχειρίζεται τον εταιρικό λογαριασμό και καθορίζει την πρόσβαση των μελών της ομάδας του.

    Ο Διαχειριστής έχει τα ακόλουθα δικαιώματα πρόσβασης:

    • Βλέπει και επεξεργάζεται τα στοιχεία της εταιρείας
    • Βλέπει, προσθέτει και διαγράφει χρήστες της εταιρείας

    Για να δείτε/προσθέσετε χρήστες στην εταιρεία σας:

    • Μεταβείτε στις “Ρυθμίσεις Εταιρείας” χρησιμοποιώντας το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius
    • Προσθέστε ρόλο Διαχειριστή στον νέο χρήστη στην ενότητα “Ρόλος Χρήστη”

Πληρωμές

  • arrow Πώς μπορώ να δέχομαι πληρωμές;

    Όταν εγκριθεί η εταιρεία σας, θα μπορείτε να καθορίσετε τον τρόπο πληρωμής, επιλέγοντας “Ρυθμίσεις Πληρωμών” από το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius.

    Αρχικά, καθορίστε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού της εταιρείας σας στην ενότητα “Δεχθείτε Πληρωμές”:

    • Όνομα κατόχου λογαριασμού 
    • Αριθμό IBAN

    Κάντε κλικ στο “Προσθήκη Λογαριασμού” και είστε έτοιμοι να αρχίσετε να δέχεστε πληρωμές μέσω του Jinius!

    Σημείωση: Προς το παρόν δεχόμαστε μόνο IBAN της Τράπεζας Κύπρου

  • arrow Πώς μπορώ να πληρώσω άλλους;

    Εάν είστε πελάτης της Τράπεζας Κύπρου, τότε είναι εύκολο να ξεκινήσετε να πληρώνετε μέσω του Jinius. Αν όχι, μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο υποκατάστημα της Τράπεζας Κύπρου και να γίνετε πελάτης της μεγαλύτερης τράπεζας στην Κύπρο για να επωφεληθείτε από τα οφέλη του Jinius!

    Εάν έχετε εταιρικό λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου, τότε μπορείτε να πληρώσετε άλλους μέσω του Jinius με δύο τρόπους:

    Πληρώστε άλλους με μετάβαση στην 1bank

    Ξεκινήστε να πληρώνετε άλλους, μεταβαίνοντας από το Jinius στην 1bank για κάθε πληρωμή. Θα σας ζητείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάθε φορά.

    Πληρώστε άλλους με χρήση των 1bank B2B APIs

    Τα 1bank B2B APIs (Application Programming Interfaces) είναι εργαλεία που προσφέρει η Τράπεζα Κύπρου, τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να έχουν απευθείας πρόσβαση σε λειτουργίες της 1bank μέσω των ERP συστημάτων τους, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να συνδεθεί στην 1bank.

     

    Το Jinius είναι ήδη συνδεδεμένο με τα διαθέσιμα B2B APIs της Τράπεζας για την υποβολή οδηγιών πληρωμής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εξουσιοδοτήσετε  την σύνδεση με την 1bank για να μπορούν να πραγματοποιηθούν πληρωμές απευθείας από τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

    Εάν έχετε εταιρικό λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου, τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε το Έντυπο Αίτησης για τη Χρήση 1bank B2B APIs. 

    Μπορείτε να βρείτε το έντυπο και τους σχετικούς όρους πιο κάτω:

    • Έντυπο Αίτησης για τη Χρήση 1bank B2B APIs
    • Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης 1bank B2B APIs

    Όταν είστε έτοιμοι να συμπληρώσετε και να υπογράψετε το έντυπο,  διευθετήστε μια προσωπική συνάντηση με τον υπεύθυνο διαχείρισης του λογαριασμού σας στην Τράπεζα για να προχωρήσετε με την υποβολή της αίτησης. Σημειώστε ότι το έντυπο θα πρέπει να υπογραφεί στην παρουσία του υπευθύνου. 

    Είμαστε πάντα στη διάθεση σας να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερωτήματα μπορεί να προκύψουν κατά τη συμπλήρωση του εντύπου και να σας βοηθήσουμε με τη διαδικασία της αίτησης σας.

    Όταν εγκριθεί η αίτηση σας, ο τραπεζίτης σας θα σας δώσει το UserID της εταιρείας σας για χρήση των B2B APIs. Μόλις αποκτήσετε το εταιρικό σας UserID ή εάν η εταιρεία σας χρησιμοποιεί ήδη B2B APIs μέσω άλλου συστήματος (π.χ. του ERP σας), καταχωρήστε το UserID σας στις “Ρυθμίσεις Πληρωμών” του Jinius. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Μεταβείτε στη σελίδα “Ρυθμίσεις Πληρωμών” χρησιμοποιώντας το εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σας σελίδας στο Jinius.
    2. Καταχωρήστε το User ID της εταιρείας σας (8-ψήφιος κωδικός) στην ενότητα “Πληρώστε άλλους με 1bank” και κάντε κλικ στο “Σύνδεση στην 1bank”.
    3. Μόλις καταχωρήσετε το εταιρικό User ID, θα πρέπει να δώσετε την απαιτούμενη εξουσιοδότηση για να συνδεθείτε με την 1bank, χρησιμοποιώντας τον αριθμό λογαριασμό που καθορίσατε στο Έντυπο Αίτησης για Χρήση των 1bank B2B APIs.
    4. Κάνοντας κλικ στο “Εξουσιοδότηση Σύνδεσης” θα μεταφερθείτε στην 1bank για να συνδεθείτε και να προχωρήσετε με την εξουσιοδότηση χρήσης των B2B APIs. Θα πρέπει να αποδεχθείτε όλες τις διαθέσιμες επιλογές των APIs και να επιλέξετε τους λογαριασμούς που θέλετε να χρησιμοποιούνται για την υποβολή οδηγιών πληρωμής μέσω του Jinius.
    5. Μόλις δώσετε την απαιτούμενη εξουσιοδότηση για χρήση των λογαριασμών, θα μεταφερθείτε πίσω στο Jinius και θα μπορείτε να ξεκινήσετε να πληρώνετε χωρίς να χρειάζεται να συνδέεστε στην 1bank κάθε φορά που θέλετε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή.

    Σημείωση: Η εξουσιοδότηση ισχύει για 365 ημέρες για λόγους ασφάλειας. Θα ειδοποιηθείτε όταν πλησιάσει η ημερομηνία λήξης για να προχωρήσετε έγκαιρα στην ανανέωση της εξουσιοδότησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ηλεκτρονική Διεύθυνση

Ηλεκτρονική Διεύθυνση

Τηλέφωνο

Τηλέφωνο

+357 22 129800
Δευ – Παρ (8:00-17:00)

Διεύθυνση

Διεύθυνση

Jinius
135 Δημήτρη Σταύρου,
2224 Λατσιά, Λευκωσία, Κύπρος

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Στείλτε μας ένα μήνυμα και η ομάδα υποστήριξης θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.